sobota, 16 maja 2015

#2 Haul Rossman -49% & Natura -40%

Hejka, witam was już w drugim moim poście. Coraz częściej chce wchodzić tutaj i dzielić się z wami moimi zainteresowaniami.
Ostatnimi czasy dużo było mowy o przecenach w Rossmannie, podkłady, pudry, tusze,cienie etc. Postanowiłam skorzystać z tej promocji i zakupić sobie kosmetyki w tańszej cenie niż są zazwyczaj.
#1 Pierwszy mój podkład z tej serii, idealnie matuje, jednym minusem jest za ciemny odcień, jak zawsze u mnie z podkładami...

#2 Drugim kosmetykiem jest puder z Kobo, idąc do natury miałam w planach kupić inny puder, ale z racji tego iż jest promocja, to nie było żadnego pudru z tej firmy, więc pani zaproponowała mi ten puder, szczerze mówiąc gdy patrzyłam czy odcień jest okej, to był idealny, przez pierwsze trzy użycia idealnie dopasowywał się do cery, jednak teraz jest za ciemny..

#3 Tym razem będą to gąbeczki do nakładania pudru z Rossmanna,nie było na nie promocji, ale postanowiłam je kupić, nie sądziłam ,że za taką niską cenę, będę miała super gąbeczki.
#4 Postanowiłam zakupić sobie także korektor, nigdy nie używałam korektora, ale że promocja to chciałam go przetestować, nie ma rewelacji dla mnie, taki sobie.


#5 Przejdę teraz do mojej największej miłości czyli lakierów. Pierwszy lakier, który przestawię jest to lakier z efektem piaskowym. Szybko schnie, dość długo się trzyma, lecz dużo potrzeba zmywacza aby go zmyć..

#6 Przedstawię wam teraz lakier, który mam obecnie na paznokciach. Jest to ciemno niebieski kolor o efekcie żelowych paznokci. Jest mega. Po pomalowaniu jest odczuwalny ten efekt, nawet się błyszczy :)

#7 Kolejnym lakierem jest lakier, który zakupiłam w naturze. Była promocja więc skorzystałam. Powiem szczerze że to jest mój ulubiony model lakieru czyli Colorama, te lakiery są po prostu świetne, szybko schną, i super wyglądają na paznokciach. (na zdjęciu tego nie widać, ale on jest taki typowo morski)

#8 Kolejny lakier ma kolor idealnej mięty. Widać po kolorze, że jest świetny, lecz jeszcze go nie testowałam :)
#9 Kolejnym lakierem jest lakier w kolorze soczystej czerwieni. Wygląda świetnie, myślę,że i tak się sprawdzi na paznokciach.

#10 Ostatnim lakierem jest lakier w kolorze dosyć lekkiego różu, kolor przepiękny, wystarczy jeszcze go przetestować :)
Tak, to już koniec mojego haul'u z ostatnich wyprzedaży na które się załapałam :) Myślę, że post wam się spodoba, do następnego, buziaki!

#1 Rimmel Stay Mate 090 Rossmann
#2 Kobo 303 Medium Beige Natura
#3 Rossmann
#4 Korektor Lovely nr 2 Rossmann
#5 Lovely Summer Sand nr 4 Rossmann
#6 Lovely Gloss like gel nr 332 Rossmann
#7 Maybelline Colorama 654 Natura
#8 Wibo Hello summer nr 9 Rossmann
#9 Lovely Classic Nail Polish nr 468 Rossmann
#10 Lovely Classic Nail Polish nr 155 Rossmann

facebook/ ask / instagram / vinted

39 komentarzy:

  1. też mam te gąbeczki do pudru z rossmana i bardzo je lubię. :) fajne kolory lakierów kupiłaś, sama też muszę się wybrać na jakieś polowanie, bo moje dotychczasowe już mi się znudziły. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te kolorki lakierów! :) niestety nie skorzystałam. Z tej promocji ;c
    Może wspólna obserwacja? ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki kupiłaś :)
    paperlifex33.blogspot.com obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne kolory lakierów ;) Pytałaś o wspólną obserwację, ja już i czekam na uczciwy rewanż ;3
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję :) teraz ty http://obiektywaparatuphoto.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne lakiery ,ja na tej promocji kupiłam tylko podkład ,tusz do rzęs i lakier do paznokci ;-).
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne kolorki lakierów; )
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne lakiery, również są moim "małym" uzależnieniem :) akurat nie testowałam żadnego z wyżej wymienionych kosmetyków, może skuszę się na gąbeczki :>
    Pozdrawiam

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na blogu pytałaś o obserwację, ja już i czekam na uczciwy rewanż :)
    Zapraszam http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytałaś o obserwację, ja już i czekam na rewanż :)
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również mam problem z dobraniem podkładu. :/
    U mnie korektor sprawdza się bardzo dobrze, mam identyczny.
    Zapraszam też do siebie.
    http://newliferecenthistory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy ! :) Kolory lakierów cudowne :)

    Obserwujemy?

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę czymkolwiek chcesz :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/05/favorite-items-collage.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz ładne długie paznokcie :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne lakierkiii <3
    obs za obs?
    Ja już !

    blogerkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie uzywałam tych kosmetyków, ale wszystko przede mną;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też korzystałam z promocji :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! <3 Ja to chyba jestem uzależniona od wizyt w Naturze, Rossmanie itd. ;) Chodzę tam co dwa dni, naprawdę. ;** Świetne te gąbeczki... Będę zaglądać. <3
    Obserwujemy? Ja już i liczę na rewanż. <33
    Buziaki,
    Jo H.
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam zawsze problem z dobraniem podkładu. Mam jasną cerę i mimo tego, że biorę najjaśniejsze podkłady, to i tak często bywają za ciemne...

    Zapraszam do siebie:
    http://just-aulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja kurcze niestety spóźniłam się na promocje w rossmanie względem podkładów, ale na szczęście na szminki trafiłam <3
    yoyo696.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super haul ;) podkładem sie nie przejmuuj! nie jesteś sama.. :D ja zawsze kupuje jakieś za ciemne... :/ co do korektora z lovely mam go i ja go używam pod oczy ale na jakieś niedoskonałości nie ma szans :/ ale to jest korektor za niecałe 8zł rewelacji nie będzie
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie :)
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O proszę, jakie zakupy :) Też zawsze mam problem z podkładem, więc rozumiem :) Widać, że lubisz niebieskie lakiery, haha :D Ale wybrałaś same świetne kolory, sama chętnie bym przetestowała wszystkie, również lubię wszelakie lakiery do paznokci :D Ślicznie prezentują się Twoje paznokcie :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolory lakierów. Ustaw w blogerze zdjęcia na "bardzo duże", wyglądają wtedy lepiej w poście :)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne rzeczy. pytałaś o wspólną obserwację, ja już i czekam na uczciwy rewanż. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne kolory ! <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    zaczynam przygodę z yt więc jakbyś miała ochotę i czas to również zapraszam link na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zdjęcia, cudowne kolory lakierów.

    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne lakiery :))
    zapraszam do mnie ;3
    http://girlwithsect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nr.8 nie polecam tego lakieru dziwnie sie nim maluje i nie chce się dokładnie zmyć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nr.8 nie polecam tego lakieru dziwnie sie nim maluje i nie chce się dokładnie zmyć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog :)
    Może wspólna obserwacja ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. W Rossmannie również zrobiłam sporo zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nono fajne zakupy :) Jestem ciekawa pudru - szkoda ,że jest za ciemny, ale przynajmniej zbliżają się wakacje, więc może jak się opalisz będzie ok :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne kolorki lakierów :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam Maybelline Colorama nr 654 ,kolor jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń