sobota, 29 sierpnia 2015

#7 czy to już koniec?

Dzisiaj słuchając radia zdałam sobie sprawę, że to ostatnia sobota wakacji...
Nie mogę pojąć jak ten czas szybko leci. Dopiero co cieszyłam się,że mam wakacje.
Myślę, że dam radę jeszcze ten rok i pożegnam się z gimnazjum, na szczęście.
Wczoraj spełniłam jedno z moich największych marzeń. Byłam na koncercie Disco polo, który prowadził mój ukochany prezenter - Maciej Smoliński. Bilety na ten koncert miałam zakupione tydzień temu w piątek a w niedzielę dowiedziałam się, że to właśnie Maciek poprowadzi ten koncert. Byłam w siódmym niebie. Po koncercie Akcentu, Maciek zapowiedział kolejny zespół i przyszedł na zdjęcia. Wyszedł zza barierki i ja pierwsza podeszłam do niego, w ogóle nie wiedziałam jak sie zachować. Zrobiliśmy sobie wspólne zdjęcie i ja przytuliłam go bardzo mocno a on dał mi buziaka w policzek. Miałam łzy w oczach. Najlepsze przeżycie w życiu, przysięgam. Potem jeszcze podeszłam z przyjaciółką do niego i zrobiliśmy sobie we trójkę zdjęcie. Koncert był mega, najlepszy na jakim byłam. Dla zainteresowanych zdjęcia z Maćkiem są na moim instagramie (klik) i mam również zdjęcie z wokalistą zespołu Playboys ale jeszcze nie ujrzało ono światła dziennego. 
Przedstawie wam teraz zdjecia z mojej jak dotąd ulubionej sesji. 










       


                                                                 t- shirt sinsay
                                                                 spodnie pull&bear
                                                                 buty converse
 


                                                      Photography by Patrycja (klik



 
                                                   ask // instagram // snapchat ssaaandwich 

5 komentarzy:

  1. Fajnie , się czyta bloga + Piękne Conversy chyba się skuszę na nie ^^
    http://paulinqaablog.blogspot.com/ Zapraszam do mnie w wolnej chwili ::* !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że spełniłaś swoje marzenia i życzę udanego roku szkolnego :)
    Pozdrawiam x

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz na sobie bardzo fajną koszulkę :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega mi się te zdjęcia podobają, jedne z lepszych :D Super, że byłaś na takim koncercie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :D
    http://pomysly24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń