sobota, 15 sierpnia 2015

#6 holidays in greece/kos

Oto jest! Długo wyczekiwany post z Grecji!
Do Grecji wyleciałam 25.07 o godzinie 16, lot był bardzo udany, dużym plusem była klimatyzacja. Na wyspie Kos byliśmy po 19 ich czasu ( po 18 naszego). Przyjechał po nas autokar hotelowy, po drodze zwiedzaliśmy widoki wyspy. To wszystko było takie inne. 
Gdy przyjechaliśmy do naszego 4,5 gwiazdkowego hotelu, to aż byłam w szoku, bo nie widziałam tak dużego budynku. Zameldowaliśmy się i poszliśmy jeść. Jedzenie tam to raj! Przysięgam. Zjadłam cztery(!) talerze jedzenia, gdzie w Polsce nie zjem tyle przez cały dzień. Po kolacji poszliśmy obejrzeć okolicę i się z nią oswoić. Jedzenie po 3/4 talerze stało się codziennością. Zdecydowanie moimi ulubieńcami były rogaliki z czekoladą, arbuzy, soda pomarańczowa i cytrynowa. Oprócz dobrego jedzenia byli również przystojni kelnerzy(:D) z niektórymi do tego czasu mam stały kontakt. Życie w tym hotelu to poezja. Hotelowa plaża przy niej bar, przy basenie bar, w hotelu bar. Gdy byliśmy np. na plaży i nam się chciało pić to szliśmy i zamawialiśmy picie, była również przy plaży taverna, gdzie można było zjeść tortille, pizze, hotdogi i hamburgery.
W ciągu dnia byliśmy a to przy basenie a to na plaży i zawsze było co robić. Woda w morzu była czyściutka, wszystko było widać co jest na dnie. Wieczorami wychodziliśmy na 'wieczorki włoskie'. Włoscy animatorzy to bomba! Cóż,że mówili po włosku ale i tak byli niesamowici! Przed ostatniego dnia wypożyczyliśmy sobie samochód i zwiedzaliśmy wyspę. Widoki pokażę wam na zdjęciach.
Ostatniego dnia jadłam dużo bo stwierdziłam, że będę tęsknić za tym jedzonkiem.
Wyjazd z hotelu był o 1;45 w niedzielę. Dobrze,że do tego czasu mieliśmy opaski all inclusive, tak to piliśmy napoje z baru. Szczerze mówiąc drinki z niebieskim alkoholem i fantą to sztos!
Do przyjazdu autokaru miałam godzinkę, więc się przespałam. Na lotnisku byliśmy o 2, odprawiliśmy się i chodziliśmy po sklepach na lotnisku. Kupiłam sobie ciasteczka Reese's, szczerze mówiąc dupy nie urywa, jadłam lepsze. Czekając już na samolot dostaliśmy ogłoszenie, że nas samolot spóźni się 4h i będzie o 8 rano...... Każdy był wkurzony, ale dali za darmo duże sandwicze i coś do picia. Na lotnisku było tak zimno, że siedziałam w dwóch sweterkach i taty bluzie. Samolot przyleciał i o 8.50 odlecieliśmy. Lot był super szybki a my mega zmęczeni.
Nie ważne,że samolot się spóźnił, ważne jest to że był to najlepsze jak dotąd wakacje. Zwiedziłam trochę świata i wypoczęłam :)
Pozdrawiam wytrwałych i myślę, że was nie zanudziłam, ale o tych 8 dniach w Grecji można mówić i mówić..
Zapraszam do oglądania zdjeć i... do następnej! Buźka!




































                            vinted // ask // instagram // snapchat ssaaandwich

13 komentarzy:

  1. Hej! Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu. Powodzenia :)
    http://patrycjablogger.blogspot.com/2015/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszcze! ja z końcem sierpnia wybieram się na Cypr ;)

    justdarcyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku zazdroszcze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki <3

    zapraszam do siebie
    marthellye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, zazdroszczę! Chciałabym polecieć na takie wakacje ♥
    Cudowne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju wygląda wszystko super
    zaloze sie, ze na wlasne oczy wygladaloby milion razy lepiej
    zazdroszcze ci jejku
    szarpana - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tam :)

    Kochana mam prośbę... Poklikasz w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/08/zamowienie-z-cndirect-czerwona-sukienka.html
    Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega widoki, uwielbiam Reeses <3 Jak byłam w Hiszpanii, to tam również jadłam 4 talerze jedzenia bez opamiętania haha ;D Śliczne widoki,bardzo podoba mi się Grecja i wyspy <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Grecje ! Nie dość, że jest przepięknie to jeszcze pogoda cudowna :)
    A można wiedzieć, czy jechałaś z jakiegoś biura podróży czy na własną rękę?

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, Grecja jest przepiękna, bardzo fajny post :)
    Obserwuje Twojego bloga :)

    Zapraszam do mnie:
    torionclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, naprawdę dopracowane zdjęcia. Grecja jest cudowna. Świetny post!
    Zapraszam do siebie: http://aldehydd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia. Świetna fotorelacja :D
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń