sobota, 10 października 2015

paczka z ezebra.pl

Do zakupów w tym sklepie zainspirowała mnie jedna z blogerek, którą obserwuje. Pokazywała bodajże kosmetyki, których używa na co dzień. Pod każdym zdjęciem pisała, że zostało to kupione na ezebra.pl i cena dosyć niska. Weszłam na tą stronkę i rzeczywiście tak było. Przejrzałam ich asortyment. Bardzo mnie zadowolił. Stwierdziłam,że zaryzykuje i zamówie coś stamtąd, bo akurat kosmetyki mi się kończyły. Wybrałam sobie kilka rzeczy, popytałam znajomych czy coś chcą, i oni również zamówili ze mną. Nawet moja mama dała się namówić. Paczka szybko przyszła, bo wybrałam opcję kuriera 24h. Po wysłaniu paczki dostałam maila a wieczorem smsa, że zamówienie zostało wysłane. Paczka miała swój numer i przez internet śledziłam ją. Wszystko było w mega dużym kartonie, zabezpieczone jak najlepiej. Byłam zachwycona. Przedstawie wam dzisiaj te rzeczy które sobie zamówiłam.


Podkład Maybelline Afinityone
Już zdążyłam go użyć, jest świetny. Jest tego odcieniu co moja skóra, więc jestem zadowolona,że w końcu znalazłam taki podkład. Nie trzeba dużo nakładać na twarz aby dobrze się wchłonił. Jest świetny. Kupiłam go za 20,69zł.

Puder z Ingrid. 
Również już używałam pudru. Idealnie się go nakłada. Po nałożeniu go skóra jest gładka. Ma również oddzielną komorę na gąbeczkę. Kupiłam go za 5,85 zł.



Korektor z Catrice. 
Słyszałam dużo pozytywnych opini na ten temat. Zgadzam się również z nimi. Idelanie kryje niechciane krosty i pryszcze. Nic po nim nie widać. Kupiłam go za 11,34zł .

Konturówka z Essence. 
Ma piękny kolor. Ładnie wygląda na ustach. Jestem podwrażeniem. Kupiłam ją za 4,37zł. Jest warta swojej ceny.
Tangle teezer.
Również zgadzam się z opiniami na jego temat, dobrze rozczesuje, nie wyrywa włosów. Kupiłam go za 28,99zł.

Kupiłam również pilniczek do paznokci w kształcie banana i korektor do paznokci,ale stwierdziłam, że nie będę pokazywać. Pilniczek kupiłam za 1zł a korektor za 1,79zł.

Im więcej zakupów zrobicie tym większe rabaty dostaniecie. Ja oszczedziłam na całym zamówieniu ponad 11zł. Podawałam wam ceny które są na stronie. A ceny rabatowe są jeszcze lepsze.

Podobają się wam moje zakupy na ezebra.pl? Kupowałyście tam? Polecacie? Pochwalcie się w komentarzach.



                  instagram // ask // vinted // snapchat ssaaandwich

24 komentarze:

  1. Nie byłam, ale teraz to tam chyba zajrzę! :D
    Wszystkie te produkty już mam, tylko z innych firm. Zobaczę czy uda mi się tam znaleźć coś fajnego :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W odpowiedzi na twój komentarz u mnie: Bardzo ci dziękuję :) Wiele osób o to pyta, ale nie, nie mam na to żadnego triku. Wydaje mi się, że moje uzależnienie w postaci oglądania amerykańskich seriali jest bardzo pomocne. Często nie chce mi się czekać na tłumaczenie odcinków no i oglądam bez bądź z angielskimi napisami :)

      Usuń
  2. Po tym poście na pewno tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nigdy nic tam nie zamawiałam :(
    Ale widzę, że ty zamówiłaś świetne rzeczy! :D
    jeśli masz ochotę na wspólną obserwację daj znać u mnie :)
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie.
    Świetny blog, oby ta dalej. Na pewno będę tu wpadać częściej ;)
    Zapraszam do siebie http://blogjuliettawelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę tam zajrzec jeszcze
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. musze tam koniecznie zajrzec :)

    pollyshaf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nigdy nic nie zamawiałam z tej strony. Jak zdobędę trochę kasy,to pewnie skusze się na jakiś dobry podkład. :)
    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie we wszystkie linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/10/prezent-od-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. o ezebrze wiele słyszałam ale niestety w moim sercu zagościł na początku mintyshop i również mają bardzo przystępne ceny, ale kto wie może kiedyś coś zamówię z ezebry. :-) Najważniejsze ,że Tobie się udały zakupy.

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ada :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej stronie i planuję właśnie coś z niej zamówić :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy w sumie nie słyszałam o tej stronie ale dzięki Twojemu postowi chyba się pokuszę aby coś zamówić :) A co do korektora z Catrice, również uważam, że jest rewelacyjny :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie http://dfxev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam konturówkę z essence i również jestem z niej bardzo zadowolona, nie jest droga a daję super efekt! ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie szukam jakiegoś podkładu i może się na ten skusze ;)
    obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  13. mam zamiar właśnie coś stamtąd zamówić:)
    --------
    http://polowcia--blog.blogspot.com/2015/10/true-friends.html //fałszywość problemem XXI wieku? dowiesz się o tym w najnowszym poście!

    OdpowiedzUsuń
  14. Coraz częściej widzę zamówienia z tej strony i chyba wreszcie będę musiała sama wypróbować :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super produkty :3
    W wolnej chwili zapraszam:
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. super produkty, też zamawiam te kosmetyki i jestem mega zadowolona!

    pozdrawiam gorąco,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo słyszałam o tej stronie jednak nigdy z niej nie kupowałam. Używam stosunkowo niewiele kosmetyków wiec pewnie mi się leżały i się kurzyły!
    Pozdrawiam :*
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku jaka cudowna notka !
    będe zaglądać tutaj częściej !
    obserwuję ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny blog. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/ Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  20. TG wymiata ;p Z resztą nie muszę ci mówić bo kupiłaś wszystko z głową jak widzę. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. super post, chyba skusze się na zamówienie

    http://janoslights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń